L’Ajuntament d’Artà , a través de l’àrea de Promoció Econòmica, ha posat en marxa ‘Artà, a Cel Obert’, una iniciativa global d’estímul econòmic per al teixit empresarial local i de dinamització i promoció del municipi, que esdevé en un gran centre comercial obert a la gent, tant d’Artà com de fora. Ho fa amb una primera acció que comença avui, els bons descompte en establiments d’Artà i de la Colònia, cofinançats pel Govern de les Illes Balears i el Consell de Mallorca, per la qual la ciutadania es beneficiarà de rebaixes en els preus als establiments de restauració –restaurants i bars-, a les botigues i als hotels que s’hi hagin adherit.
Així, a partir d’avui els restaurants oferiran descomptes de 10 euros en consumicions superiors als 40 euros, i els bars, de 5 euros en consumicions superiors a 20 euros; els establiments hotelers descomptaran 50 euros en reserves de 2 vespres o més; i, finalment, les botigues i comerços aplicaran descomptes de 10 euros en aquelles compres superiors a 30 euros. L’import màxim del qual es pot beneficiar cada establiment adherit a aquesta campanya és de 3.000 euros. La partida destinada per l’Ajuntament a aquesta acció ascendeix a 175.000 euros. Els establiments adherits, un total de 42, entre Artà i la Colònia, estan identificats amb un adhesiu que s’ha col·locat a l’entrada del mateix. En aquest llistat podeu consultar quins són.
La del bons descompte és una de les accions programades a ‘Artà, a Cel Obert’, pensat per convertir-se en una eina que contribueixi a la recuperació econòmica després del sotrac que ha suposat la pandèmia per a negocis i famílies. ‘Artà, a Cel Obert’ és proximitat, tranquil·litat, producte local, gastronomia, cultura, varietat, modernitat i presenta Artà com un municipi on tothom és benvingut. El batle d’Artà, Manolo Galán, destaca “el tarannà acollidor de la gent d’Artà” i “la varietat de serveis que ofereix”. La regidora de Promoció Econòmica, Maria Antònia Sureda, assegura que “la idea és potenciar el comerç, els restaurants i cafeteries i també els establiments turístics perquè la gent, sigui d’allà on sigui, vingui, mengi, compri i es passegi pel municipi. Volem que consumeixin en el poble i, al mateix temps, puguin gaudir de tot el que oferim”.
‘Artà, a cel obert’ compta amb un espai propi al web municipal (aquí), on es pot consultar tota la informació referent a aquesta iniciativa, i també amb els seus propis canals de difusió en xarxes socials (@artacelobert). Podeu començar a seguir-los a Facebook i Instagram per tenir tota la informació de les accions que es realitzen.