Informam que, finalment, el Transport de les Illes Balears (TIB) ha habilitat una freqüència especial per la nit de dia 27 de juny.
Per aquest motiu, el servei de bus especial previst per l’Ajuntament queda anul·lat i no es durà a terme.
Les persones que hagin adquirit el tiquet del bus municipal poden passar a recollir l’import abonat a les oficines de l’Ajuntament, dins l’horari habitual d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 9 h a 14 h).
Disculpau les molèsties i gràcies per la comprensió.