Segueix-nos
06/09/2022
Comerç i art es donen la mà amb ShopARTà, una nova iniciativa municipal de promoció econòmica
Emmarcada dins la campanya ‘Artà a cel obert’, convertirà el poble en un museu d’art local a l’aire lliure a través d’un itinerari de creacions exposades a diferents comerços

El poble d’Artà es convertirà, entre el dies 10 de setembre i 1 d’octubre, en un museu d’art a cel obert gràcies a la iniciativa ShopARTà, que serà presentada aquest divendres al pati de l’Ajuntament. Es tracta d’una campanya municipal de dinamització comercial que pretén unir el sector artístic amb el sector comercial mitjançant l’exposició de creacions d’artistes locals o vinculats a Artà en diferents establiments. Aquests comerços crearan un itinerari ‘a cel obert’, de quilòmetre zero i ‘CittaSlow’, l’inici del qual coincideix, a més, amb la Fira d’Artà.

Hi participaran 18 comerços, els quals tendran un element de reclam i identificatiu de la campanya. Aquest element serà el caragol, símbol dels municipis ‘CittaSlow’, que ha estat fabricat en plàstic reciclat i ha estat pintat pels artistes participants. La idea de l’Ajuntament és que l’abast de la campanya arribi també al sector de la restauració, i que els bars, les cafeteries, i els restaurants també en puguin treure profit. ShopARTà serà inaugurat dissabte dia 10 de setembre a les 11 h a cada comerç, que comptarà per això amb un lot de productes d’alimentació artanencs facilitats per l’Ajuntament.

ShopARTà parteix de l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i ha estat possible gràcies a la implicació, entre d’altres, d’Artà Empresarial i dels comerços i artistes participants i la col·laboració de la Cambra de Comerç de Mallorca i de la Secretaria d’Estat de Comerç, del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme. És un projecte finançat amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) - Una manera de fer Europa’.

 

Consultau aquí el mapa de comerços i artistes col·laboradors.

Tornar a d'alt