Segueix-nos
05/11/2020
Avís: a partir de dilluns 9 de novembre les gestions administratives de policia s'han de fer a l'oficina de Policia

A partir de dilluns que ve, 9 de novembre, totes les gestions relacionades amb la Policia s'han de realitzar a l'Oficina de la Policia Local, situada a la plaça de Margalida Perelló Tous. Aquestes gestions són les relacionades amb els temes següents:

  • Demandes i queixes relacionades en temes policials 
  • Qüestions relacionades en matèria de trànsit. En aquest punt, hi destacam les sol·licituds de targetes ACIRE, les targetes de cotxes residents (per poder aparcar a les zones específiques de residents) i les targetes de càrrega i descàrrega.
  • Altra documentació administrativa: sol·licituds de targetes d'armes, llicències i registre d'animals de companyia i perillosos, sol·licituds de guals i sol·licituds d'ocupació de la via pública (ocupació de terrasses de bars, comerços, talls de carrers per obres i/o reserves particulars, etc.).

Horari de l'oficina: de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h

Telèfon: 971 835 410

Adreça electrònica: prefectura@arta.cat

 

 

 

Tornar a d'alt