Segueix-nos
03/04/2020
Avís: Per sol·licitar un certificat d'empadronament a l'Ajuntament
Aquest document és necessari per optar a la moratòria del pagament d'hipoteques

Quan aquests dies que està tancada l'atenció presencial a les oficines municipals i es fa necessari tenir un certificat d'empadronament per sol·licitar la moratòria en el pagament d'hipoteques que ha aprovat el Govern estatal, l'Ajuntament us informa de les opcions disponibles:

1. Les persones que disposin de certificat digital, podeu sol·licitar el certificat d'empadronament de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica.

2. Podeu enviar un correu electrònic a ua@arta.cat indicant a l'assumpte 'Sol·licitud certificat d'empadronament per moratòria hipoteca', i hi heu d'adjuntar:

  • Una còpia (o imatge) del DNI de totes les persones de les quals es sol·licita el certificat.
  • Escriure al cos del correu el text següent: 'Declar que el titular d'aquest correu electrònic és ............ i disposa d'autorització de la resta de persones que conviuen en el mateix domicili per fer la sol·licitud del certificat d'empadronament'.

 

Per ampliar informació sobre el tema podeu consultar:

  • L'enllaç al BOE que es refereix al Reial decret llei de la moratòria del pagament de les hipoteques per la crisi del Covid-19 (clicau aquí)
  • L'enllaç al document que ha publicat l'Oficina Antidesnonaments de l'Ajuntament de Palma on s'explica de manera més planera la moratòria del pagament de les hipoteques per la crisi del Covid-19 (clicau aquí)

Aclariment: aquests dos enllaços són perquè la ciutadania es pugui informar millor sobre el tema, però només afecta a funcionament municipal la petició del certificat d'empadronament necessari per poder sol·licitar la moratòria.

 

 

Tornar a d'alt