Segueix-nos
01/02/2018
Visita de l'AODL Pollença per conèixer la marca 'D'ARTÀ'
Els responsables de l'Agència d'Ocupació i Desenvolupament Local pollencins treballen en la promoció del seu producte local

'D'ARTÀ' és una marca de valor consolidada i reconeguda no tan sols al municipi, sinó també a altres indrets de la geografia illenca. Tant és així que fa uns dies els responsables de l'Agència d'Ocupació i Desenvolupament Local de Pollença visitaren la botiga de la marca al poble i s'entrevistaren amb el 1r tinent de batle de Promoció Econòmica i Urbanisme, Tolo Gili, per conèixer la història de la marca i les passes donades des de la seva creació. Els representants de l'AODL de Pollença, que treballen actualment en l'avantprojecte de Pla de Promoció del Producte Local, quedaren ben satisfets de la visita. 'D'ARTÀ' és la marca amb la qual l'Ajuntament ha aglutinat projectes d'artesans i professionals d'Artà per donar una empenta a la producció local. Ho fa des de la convicció que la qualitat, la sostenibilitat, la identitat com a poble i la innovació, lligats a la marca i l'aportació d'aquest espai d'exposició, de comercialització i de formació, generen un suport real al teixit productiu. La marca començà a caminar com a segell de qualitat per a productes i serveis el desembre de 2014.  

Tornar a d'alt