INICI
  TransparŔncia
  Reglaments i ordenances generals
  Pressuposts
  Urbanisme
  Desenvolupament local
  Participaciˇ ciutadana
  Ordenances fiscals
  Junta de Govern Local
  Programes culturals
  Publicacions
  Pagament d'impostos
  Eleccions
  Mapa del municipi
  TelŔfons i adreces
  Organitzaciˇ
  Grups polÝtics
  Plens
  Biblioteca
  Teatre d'ArtÓ










Enllaš a incidŔncies

Enllaš a pla d'acciˇ



Enllaš a entitats ciutadanes
Enllaš a entitats esportives

Enllaš a biblioteca

Enllaš al Teatre d'ArtÓ
Enllaš a la RÓdio Municipal d'ArtÓ

















 I Maratˇ FotogrÓfica Festes de Sant Pere
 Bases del concurs de fotografia

21/06/2016

Dinamitzador Cultural

Bases del I Concurs Fotogràfic de la Colònia de Sant Pere a Instagram

 

 

Del 24 de juny al 3 de juliol, període de festes de la Colònia de Sant Pere, les persones interessades en participar-hi han de penjar les seves imatges a Instagram, amb l’etiqueta #FestesColònia2016.

 

De les fotografies que s’hi presentin, se n’escolliran 12 per publicar-les en forma de calendari, que es podrà vendre amb finalitats solidàries.

 

Les 50 fotos més valorades (heart) es podran utilitzar per fer promoció de la Colònia de Sant Pere.

 

1. Participants

 

Hi pot participar qualsevol persona que faci una fotografia a través de l’aplicació Instagram i que segueixi les indicacions que es detallen en aquestes bases.

 

Per poder participar en aquest concurs és imprescindible seguir el compte d’Instagram @visitarta.

 

2. Presentació de les fotografies

 

  • S’ha de posar títol a la fotografia.
  • La fotografia ha d’anar etiquetada degudament amb l’etiqueta #FestesColònia2016.
  • Preferiblement, s’ha d’etiquetar la fotografia geogràficament (geotag), tot i que les fotografies no ubicades geogràficament no en quedaran excloses.
  • Preferiblement, s’ha d’acompanyar el text d’una menció al compte d’Instagram    @visitarta , tot i que les fotografies que no ho facin no en quedaran excloses.
  • S’ha de publicar la foto a la xarxa Instagram mitjançant l’usuari de cadascú.
  • El fet d’etiquetar la foto amb l’etiqueta implica el reconeixement, per part de l’autor o autora, que la foto està feta a la Colònia de Sant Pere durant els dies de festes d’enguany, que és una obra original seva i que no conté ni fa referència a marques de tercers.
  • No hi ha límit de quantitat de fotografies per participant.
  • Per participar-hi, és necessari que el perfil d’usuari sigui públic, és a dir, que estigui obert.
  • Les imatges participants i els textos no poden contenir cap contingut ni material obscè, sexualment explícit, violent, ofensiu, incendiari o difamatori.
  • Les imatges participants han de comptar amb les autoritzacions necessàries de les persones hi puguin aparèixer.
  • L’organització té la facultat de rebutjar les fotografies i els missatges que incompleixin les característiques anteriors, que malmetin la imatge institucional i que siguin discriminatòries per raó de naixement, raça, sexe, religió, opinió o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.

 

3. Termini de participació

 

El període de participació és el de la durada de les festes (del 24 de juny al 3 de juliol, ambdós dies inclosos).

 

El període per votar les fotografies en la categoria “Votació popular” és del 24 de juny al 6 de juliol, fins a les 9 h. Posteriorment, el 8 de juliol, el jurat ha de triar la resta de  fotos guanyadores, en la categoria “Criteri del jurat”.

 

4. Sortida fotogràfica

 

Dia 1 de juliol, a les 19.30 h, a la plaça de Sant Pere, es farà una sortida oberta a tothom, independentment del tipus de càmera que es faci servir (mòbil, compacta, reflex, analògica, etc.). La idea és gaudir i compartir les fotografies i els coneixements sobre aquest tema. 

 

5. Categories

 

Hi ha dues categoria de premis: per votació popular i per criteri del jurat. Els premis no són acumulables i, per tant, només s’ha d’atorgar un premi per persona.

 

6. Jurat

 

La composició del jurat és la següent:

 

  • 2 membres de la Comissió de Festes
  • Jaume Cabrer, fotògraf professional
  • Miquel Pastor, aficionat i instagramer

 

7. Premis

 

Es premiarà les 12 millors fotografies, sis per votació popular i sis per criteri del jurat.

 

El premi és la impressió fotogràfica de les fotos guanyadores i tres còpies del calendari que es publicarà amb aquestes fotografies.

 

8. Comunicació dels premis

 

L’Ajuntament d’Artà s’ha de posar en contacte amb les persones guanyadores a través d’Instagram, concretament fent un apunt sobre les fotos guanyadores i els seus autors o autores. Aquestes publicacions s’han de fer dia 11 de juliol des del perfil @visitarta, i el resultat també s’ha de fer públic a la web de l’Ajuntament d’Artà.

 

En el termini de 5 dies, les persones guanyadores han d’enviar per correu electrònic, a l’adreça tourarta@gmail.com, la foto guanyadora en alta resolució, juntament amb les seves dades de contacte. Si no es compleix aquest requeriment, la foto ha de quedar desqualificada i l’Ajuntament, a criteri seu, l’ha de substituir per una altra fotografia que compleixi les bases del concurs.

 

9. Drets d’imatge

 

Cada participant ha de manifestar i s’ha de responsabilitzar dels drets d’imatge i propietat intel·lectual de tot el material fotogràfic que presenti al concurs. Els drets de les imatges realitzades són sempre propietat de l’autor o autora. Tot i això, les persones guanyadores cedeixen a l’Ajuntament d’Artà els drets per utilitzar-les, sense usos comercials i fent menció expressa de l’autoria de la fotografia.

 

La participació en el concurs implica l’acceptació d’aquestes bases i de totes les condicions d’Instagram, que es poden consultar a instagram.com/legal/terms.

 

10. Protecció de dades de caràcter personal

 

Les persones participants en aquest concurs accepten que els continguts i els comentaris que publiquin en aquesta xarxa es puguin compartir amb la resta d’usuaris d’Instagram i altres xarxes socials. Les dades personals facilitades no s’incorporaran a cap fitxer i  únicament s’utilitzaran amb la finalitat de gestionar la participació en el concurs.

 

11. Responsabilitats

 

L’Ajuntament d’Artà es reserva el dret d’anul·lar qualsevol participació o la de qualsevol participant si hi ha sospites d’una manipulació incorrecta de les dades o del concurs. L’Ajuntament es reserva el dret a modificar, en qualsevol moment, les bases d’aquest concurs, fins i tot la seva possible anul·lació abans del termini prefixat, sempre que concorri causa justa, i es compromet a comunicar les noves bases, condicions del concurs o l’anul·lació definitiva, si escau, amb la antelació i la publicitat suficients. L’Ajuntament no es responsabilitza de les possibles pèrdues de dades per problemes de correu electrònic i/o pel mal funcionament d’Instagram o Internet. Tampoc no es responsabilitza pels danys i perjudicis de tota naturalesa que, tot i les mesures de seguretat adoptades, es deguin a la utilització indeguda dels serveis i dels continguts per part dels usuaris, i en particular, encara que no de manera exclusiva, pels danys i perjudicis de tota naturalesa causats per la suplantació de la personalitat d’un tercer efectuada per un usuari en qualsevol classe de comunicació realitzada.