INICI
  Transparència
  Reglaments i ordenances generals
  Pressuposts
  Urbanisme
  Desenvolupament local
  Participació ciutadana
  Ordenances fiscals
  Junta de Govern Local
  Programes culturals
  Publicacions
  Pagament d'impostos
  Eleccions
  Mapa del municipi
  Telèfons i adreces
  Organització
  Grups polítics
  Plens
  Biblioteca
  Teatre d'Artà










Enllaç a incidències

Enllaç a pla d'acció



Enllaç a entitats ciutadanes
Enllaç a entitats esportives

Enllaç a biblioteca

Enllaç al Teatre d'Artà
Enllaç a la Ràdio Municipal d'Artà


















 L’Ajuntament adjudica els primers despatxos del Viver d’Empreses
 Es preveu que comenci a funcionar de manera efectiva durant el mes de setembre

20/08/2015

Comunicació

Després de valorar les primeres sol·licituds i de firmar els contractes corresponents amb les empreses adjudicatàries, el consistori ha previst que el Viver d’Empreses estigui operatiu a partir del mes de setembre. De fet, les empreses que s’hi han d’ubicar ja han iniciat els tràmits per traslladar-s’hi i han fet propostes de sinergies per explorar possibles col·laboracions.

 

El Viver d’Empreses, ubicat a l’edifici municipal Ses Escoles (costa de Sant Salvador, s/n), està format per un conjunt de set despatxos independents i diversos espais comuns. Ara per ara, s’han adjudicat quatre despatxos a les empreses Wavesfactory (creació d’instruments virtuals i efectes d’àudio), BITGRUP (desenvolupament d’aplicacions web i telecomunicacions), Gestambiental (assessorament mediambiental i turístic) i Enginyeria Servera (desenvolupament de projectes d’enginyeria industrial).

 

Després de la primera adjudicació, queden disponibles tres despatxos, els quals s’adjudicaran a les persones o empreses interessades que ho sol·licitin per ordre de puntuació obtinguda i de preferència triada. Val a dir que totes les sol·licituds es valoren d’acord amb els criteris establerts a les bases reguladores, com ara la coherència tecnicolegal, comercial, econòmica i financera del projecte, la competència tècnica i professional i la formació específica dels integrants del projecte i el grau d’innovació, creativitat i aportació de valor afegit o de millora per a l’entorn local. Així mateix, totes les sol·licituds que obtenguin la puntuació mínima i que no hagin pogut accedir al Viver per manca d’espai passaran a formar part d’una borsa de sol·licitants per cobrir possibles vacants.

 

Finalment, les persones i empreses interessades a llogar algun d’aquests espais disponibles han de presentar la sol·licitud corresponent (disponible als apartats Impresos i Desenvolupament Local de la web municipal) a l’OAC de Can Solivelles o a l’Oficina Municipal de la Colònia de Sant Pere, o contactar amb el Departament de Desenvolupament Local (971 82 95 95).

 

Exporta a PDF