INICI
  TransparŔncia
  Reglaments i ordenances generals
  Pressuposts
  Urbanisme
  Desenvolupament local
  Participaciˇ ciutadana
  Ordenances fiscals
  Junta de Govern Local
  Programes culturals
  Publicacions
  Pagament d'impostos
  Eleccions
  Mapa del municipi
  TelŔfons i adreces
  Organitzaciˇ
  Grups polÝtics
  Plens
  Biblioteca
  Teatre d'ArtÓ










Enllaš a incidŔncies

Enllaš a pla d'acciˇ



Enllaš a entitats ciutadanes
Enllaš a entitats esportives

Enllaš a biblioteca

Enllaš al Teatre d'ArtÓ
Enllaš a la RÓdio Municipal d'ArtÓ
















 AMB ULLS DE DONA: Maratˇ FotogrÓfica
 

19/02/2015

Dinamitzador Cultural

BASES REGULADORES DE LA MARATÓ FOTOGRÀFICA DEL DIA DE LA DONA 2015

 

 

PRIMERA: OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

 

 

L’objecte d’aquestes bases és regular els criteris que seran tinguts en compte per poder participar a la Marató Fotogràfica del dia de la dona 2015, que s’emmarca dins del programa d'actes de celebració del dia de la dona 2015.

 

 

SEGONA: REQUISITS PARTICIPANTS:

 

 

Podran participar-hi tant fotògrafs professionals com afeccionats al món de la fotografia.

 

Les inscripcions es realitzaran entre els dies 21 al 28 de febrer de 2015 al mateix temps que s'envien les fotografies a l'adreça de correu electrònic diadeladona2015@arta.cat indicant nom, llinatges i teléfon dels autors/res de les fotografies.

 

S'acceptarà només la modalitat de fotografia digital i serà obligatori realitzar les fotografies en format JPG.

 

S’estableixen una categoria indiviual i una categoria grupal en la que poden participar persones de totes les edats.

 

 

TERCERA: TEMÀTICA

 

La temàtica de la marató és “Ulls de dona”.

 

Es poden enviar 3 fotos per participant inscrit en categoria individual i en categoria grupal.

 

 

QUARTA: JURAT

 

El jurat estarà format per tres membres de l'Ajuntament d'Artà i seràn els encarregats d’escollir una fotografia guanyadora en cada categoria.

 

El veredicte del jurat serà inapel·lable.

 

 

CINQUENA: EXPOSICIÓ DE LES FOTOGRAFIES I LLIURAMENT DE PREMIS

 

Totes les fotografies presentades a concurs, seran exposades durant tot el mes de març en els comerços del municipi d'Artà.

 

SISENA: PREMIS

 

S’estableix un premi per la categoria individual i un premi per la categoria grupal.

 

El lliurament dels premis es realitzarà dins els actes programats pel dia de la dona.

 

SETENA: OBSERVACIONS

 

L’Ajuntament d'Artà es farà càrrec dels revelats i ampliacions de totes les fotografies per a l’exposició.

 

Les obres premiades quedaran en poder de l’Ajuntament d'Artà. Les persones autor/es en cedeix els drets de reproducció i de publicació. En tots els casos en que sigui possible, l’Ajuntament d'Artà es compromet a anomenar les persones autor/res de l’obra.

 

Tots els participants cedeixen el dret a aquesta publicació. Qualsevol dubte sobre les bases i el concurs es podrà realitzar a través del següent correu electrònic diadeladona2015@arta.cat. O al telèfon 971829595.

 

Es poden consultar aquestes bases i altres informacions del concurs a la web de l'Ajuntament d'Artà.

 

Qualsevol imprevist no contemplat en aquestes bases serà resolt per r l’organització.

El fet de concursar suposa l’acceptació de les bases.