Un cop aprovat inicialment pel Ple de l'Ajuntament d'Artà, en sessió plenària ordinària del dia 31 de març de 2025, el Pla d'Emergència per sequera al municipi d'Artà, d'acord amb l'establert als articles 49 i 70.2 de la Llei reguladora de les bases del règim local, s'exposa al públic pel termini de 30 dies hàbils als efectes de reclamacions. Si transcorregut aquest termini no es presenta cap tipus de reclamació, s'entendrà elevat a definitiu l'acord d'aprovació inicial.
Podeu consultar digitalment el contingut del Pla al següents enllaços:
Pla d’emergència per sequera del municipi d’Artà
Certificat de l’acord de Ple de l’aprovació inicial del Pla d’emergència per sequera d’Artà
Publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears número 44 de dia 10 d’abril de 2025
Per a fer qualsevol al·legació us podeu adreçar a les oficines municipals (OAC) i emplenar una sol·licitud genèrica aportant els motius de l'al·legació. També es pot fer el mateix procediment a través de la seu electrònica de la web municipal.